به اطلاع کلیه اعضای پیوسته انجمن علمی طب اورژانس می رسانیم انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن علمی طب اورژانس ایران در تاریخ 22 خرداد ماه 1401 به صورت الکترونیک طبق ضوابط اعلام شده از طرف وزارت محترم بهداشت برگزار خواهد شد .

در روز انتخابات فقط اعضای پیوسته انجمن که قبلا از طریق سایت رسمی انجمن به نشانی isem.ir ثبت نام را انجام داده و سپس در سامانه انتخابات الکترونیک انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت در قسمت انجمن طب اورژانس عضو شده باشند می توانند در انتخابات شرکت نمایند .

لذا از کلیه اعضای پیوسته انجمن خواهشمندیم با مراجعه به سایت http://ima-net.ir قبل از فرا رسیدن تاریخ برگزاری انتخابات ، ثبت نام اولیه را انجام دهند .

 

نکات مهم در هنگام ثبت نام در سامانه انتخابات IMA-NEt.IR :

1- شماره همراه و ایمیل وارد شده متعلق به خود فرد و معتبر باشد چرا که بازیابی رمز عبور و اعتبار سنجی برای شرکت در انتخابات از این طریق صورت می گیرد.

2- در هنگام انتخاب مشخصات آخرین مدرک تحصیلی حتما #تخصص را انتخاب نموده و نام رشته #طب اورژانس را انتخاب نمایید

3- رمز عبور حتما به زبان انگلیسی (ترکیب حروف کوچک و بزرگ و اعداد انتخاب شود)

4- پس از دریافت پیامک تکمیل ثبت نام مجددا به سایت IMA-NET.ir مراجعه نمایید و در قسمت عملیات مربوط به انجمن ها برای ثبت نام انجمن طب اورژانس ایران را انتخاب نمایید.

 

✅✅ توجه : در صورتیکه مرحله بالا را انجام نداده باشید نام شما برای تائید به انجمن علمی طب اورژانس ارسال نخواهد گردید .

 

5- حتما پس از ارسال درخواست ، وضعیت عضویت خودرا پی گیری نمایید و در صورت عدم تایید ظرف 48 ساعت با انجمن متخصصین طب اورژانس ایران تماس بگیرید.

 

تلفن پاسخگویی به سوالات و ابهامات :
۲۶۴۱۸۳۷۸ - ۰۲۱ ( سرکار خانم فاطمه دهقان )

(دبیرخانه انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن علمی طب اورژانس ایران)

  • آدرس پایین سایت
  • تماس پایین

Copyright © 2023 Iranian Society of Emergency Medicine

TPL_BACKTOTOP